środa, 1 stycznia 2014

Wszystkiego Najlepszego w tym 2o14 roku




Wszystkiego Najlepszego w tym  2o14 roku !!






Zdrówka kochani i wspaniałych wypieków  !!


Rok 2o13 minął jak dla mnie bardzo szybko, lecz nie był on dla mnie za łaskawy,
więc mam nadzieję, że ten 2o14 będzie duuuużo lepszy.
Jedną z dobrych rzeczy minionego roku było to, że powstał oto ten blog "Czarująca Klasyka Smaku", co prawda myślałam o pisaniu bloga już od kilku lat, lecz jakoś nie mogłam się do tego zabrać, pomógł mi w tym TESCO MAGAZYN, ogłaszając konkurs Bloguj, oceniaj i wygrywaj!
To dzięki Nim jestem tu z Wami, dzielę się swoją pasją ... korzystam z Waszych przepisów, udoskonalam ... eksperymentuję ... smakuję.
Godziny spędzone na tym blogu są bezcenne, kiedy widzę jak licznik odwiedzin wzrasta i wyświetla piękną łączną liczbę odwiedzin 67 841  ( dla jednych to mało, lecz dla mnie to bardzo ładny wynik jak na blog, który trwa dopiero pół roku ). Dodaliście 276 komentarzy - a blog ma 125 wpisów !
Satysfakcję daje mi to, że ciągle mnie wspieracie i coraz częściej odwiedzacie ...
to właśnie dla Was pragnę pogłębiać swoją wiedzę i wyszukiwać nowych smaków.

Dlatego też moje Noworoczne postanowienie jest ... udoskonalić jakość zdjęć :))
czy się uda ... przekonamy się już za rok.

Teraz pozostaje mi Życzyć Wam Kochani Wszystkiego co Najlepsze na ten Nowy Rok,
coby się darzyło i lepszym było !!
Wielu sukcesów, nie tylko w sferze kulinarnej i by Wasza pasja się rozwijała, tak jak moja.
A tym, którzy zastanawiają się nad stworzeniem własnego bloga - życzę byście dążyli do celu ...

Do siego roku!


1 komentarz: