niedziela, 1 września 2013

Bloguj, oceniaj i wygrywaj! - Wyniki konkursu

Dziś pojawiły się wyniki II etapu konkursu organizowanego przez
TESCO MAGAZYN   Bloguj, oceniaj i wygrywaj!


Muszę się pochwalić, że udało mi się zająć I miejsce
za wpis Piramidki z kurczaka grillowane .





To dzięki Wam i Waszym głosom, udało mi się zająć to honorowe miejsce i wygrać
Kartę podarunkową Tesco o wartości 200 zł .
Bardzo  Wam wszystkim dziękuję za głosy.
Zachęcam Was do zaglądania na mojego bloga, oraz komentowania.


A już niebawem pojawi się nowy jesienny MAGAZYN TESCO,
a w nim to co ja najbardziej lubię czyli konkursy,
ciekawostki modowe i wiele, wiele innych.


2 komentarze:

  1. Gratuluję i trzymam kciuki za kolejne etapy jak i finał :)
    Bardzo mi się podobają Pani przepisy, często zaglądam szukając inspiracji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa i zapraszam do dalszego odwiedzania mojego bloga, mam nadzieję, że i kolejne przepisy przypadną Pani do gustu - smaku ;)

      Usuń